Network Port Printer

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Čtvrtek Červenec 8 15:32:04 CEST 1999

Dobrý den,

na síti máme připojenou tiskárnu HP Laser Jet 4 přímo na ethernet.
V dokumentaci Printing-HOWTO jsem sice našel podobný případ, v printcap
pro tuto tiskárnu je však uvedeno její jméno (printer.name.com); to naše
tiskárna buď vůbec nemá nebo ho neznám.

Jediné informace mám z nastavení ve W95, kde je tiskárna připojena do
zásuvky "SVEC Network Port", Node 3FF9BB, Ver. 4.12, Pid 1, Print Device
PrintServer_3FF9BB, Port Name PSF9BBP1, Device Configuration Node
0080C63FF9BB. V helpu jsem se ještě dočetl, že tiskárna umí komunikovat
pouze přes protokol IPX.

Prosím, poraďte mi, jak nastavit tisk pod Linuxem.

                                                   Děkuju
                                                 Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 231  ( @// \