Shaper virtualni dev a kernel 2.2.x

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Červenec 8 16:04:59 CEST 1999

> Ale proc vlastne - prece v arpu muzete mit vicero IP ukazujicich na jednu
> MAC. A arp dotaz probiha zpusobem - ktera MAC ma tuhle IP - tedy stanice
> v logicky ruznych IP sitich mohou behat na jedne fyzicke a jako gateway
> mit jedinou stanici s jednou kartou s jednou MAC adresou s ruznymi IP.
> Nebo potrebujete RARP ?
Ano ale tem IP musim nejak tu adresy priradit tedy arp a pokud rozsah adres byl
prirazen pres ifconfig primo treba rozhrani shaper0 tak to neslo, kdyz bylo
nejdrive vytvoreno ifconfigem eth1:1 a shaper1 pripojen na nej, tak
hardwarova adresa k eth1:1 (lepe receno k jeho IP adresa) priradit sla.
No a v jadre 2.2.x nesel shaper priradit k ethx.x jen k ethx.
Snad jsem se dobre vyjadril, kdyz mam na jedne sitovce treba tri site,
ma pak 3 adresy tedy z kazde site jednu a potrebuji dvoum
z nich priradit hardwarovou adresu a pokud je zarizenim (dev) shaperx tak hw
adresa priradit nejde.

Daniel Prynych