Shaper virtualni dev a kernel 2.2.x

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 8 15:48:08 CEST 1999

On Thu, 8 Jul 1999, Daniel Prynych wrote:

> Bohuzel neni, jde o to za na ethx mam tri site musim jim tedy priradit pomoci
> arp hardwarovou adresu a to na shaperx nejde ale na na ethx.x ano.

Ale proc vlastne - prece v arpu muzete mit vicero IP ukazujicich na jednu
MAC. A arp dotaz probiha zpusobem - ktera MAC ma tuhle IP - tedy stanice
v logicky ruznych IP sitich mohou behat na jedne fyzicke a jako gateway
mit jedinou stanici s jednou kartou s jednou MAC adresou s ruznymi IP.
Nebo potrebujete RARP ?