problem s verzi modulu

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Pátek Červenec 9 11:15:56 CEST 1999

Zdravim,

Az dosud jsem nepouzival moduly - vse jsem kompiloval do jadra - takze s
tim nemam zkusenosti. A ted nevim, co se da delat s timto:

[root na lomnice misc]# insmod wlpnp.o
wlpnp.o: couldn't find the kernel version the module was compiled for
[root na lomnice misc]#

ke karte nejsou dodavany zdrojaky, pouze .h a .o soubory. Pokud ovladace pro
tuto sitovou kartu (Planet WireFree) zakompiluji primo do jadra, tak to
projde a je to funkcni. Jenomze ja to ted kvuli dalsi sitove karte (Proxim
Symphony) potrebuji jako moduly. Nevim, pro jakou verzi jsou ty dodavane
moduly, ja se snazim to nacpat do 2.0.36.

Dekuji za kazdou radu

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin