Nefachajici access control

Petr Jiricek jirpe na gdt.cz
Úterý Červenec 13 16:49:46 CEST 1999

ornest na mail.nm.cz wrote:

> Dobry den,
> potykam se tady s problemem, jak urcit pristup ke sluzbam. Chtel bych
> proste jednoduse v souboru hosts.deny zakazat implicitne vsechny sluzby a
> v souboru hosts.allow pak selektivne povolit nejake sluzby pro domenu,
> hostname nebo IP. Jenze kdyz do hosts.deny napisu ALL: ALL a v hosts.allow
> vyjmenuju sluzby a k nim povoleny IP, nedostnu se nikam -deny funguje

kdysi (2 roky) jsem instaloval tcp-wrapper na Digital Unixu a co si z
teho pamatuju, tak se mi nepodarilo rozchodit to s obema soubory. Takze
jsem pouzil jen hosts.deny, kde jsem postupne vyjmenoval, co povoluju, a
na konec vrazil all:all:deny. Od te doby jsem se nesetkal s potrebou to
konfigurovat znovu, takze chci verit, ze dnes je to uz trochu lepsi, ale
tenkrat se mi to s prislusnou distribuci nepovedlo.

--

Petr Jiricek        <jirpe na gdt.cz>