Shaper virtualni dev a kernel 2.2.x

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Červenec 9 11:22:32 CEST 1999

Daniel.Prynych na hornet.cz (Daniel Prynych) writes:

> Samozrejmne asi jsem se spatne vyjadril, slo o to ze kdyz jse vytvoril
> vyrtualni interface shaperx , ktery mel sve vlastni IP tak mu neslo
> priradit MAC (HW) adresu. Musel se vytvorit  virtualni interface ethx.x
> priradit mu IP smerovani potom shaperx ten pres cfgshaper attach spojit
> s ethx.x a danemu IP priradit MAC adresu. No a 2.2.x prave nemohu spojit
> shaper x s ethx.x

Aha. Uz jsem to pochopil. Ale na co potrebujete vlastni IP adresu na
shaperu? Mozna byste to mohl obejit pres
route -add xxx dev shaperx

Pokud vim, tak shaper ma mit stejnou adresu jako zarizeni, ke kteremu
se pripojuje.

Mozna by bylo dobre popsat situaci a mohli bysme vymyslet jine reseni.

Brno, Czech Republic