Shaper virtualni dev a kernel 2.2.x

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Červenec 9 12:51:37 CEST 1999

Asi nejlepsi bude prejit na CBQ uz jsem si to doma vyzkousel.
Situace je jednoducha na WaveLanu mam tri skupiny adres
0-7 ,  8-15 a 16-63, kde je omezovana rychlost shaperem
adresy 1, 9 a 62 ma ma WaveLan.
62 ma normalne MAC adresu ale 1 a 9 ji musim priradit za pomoci arp.

> Aha. Uz jsem to pochopil. Ale na co potrebujete vlastni IP adresu na
> shaperu? Mozna byste to mohl obejit pres
> route -add xxx dev shaperx
>
> Pokud vim, tak shaper ma mit stejnou adresu jako zarizeni, ke kteremu
> se pripojuje.
Pro to jsem mel prave to eth1.0 a eth1.1 a k nim pripojen shaper1 a shaper2, ale
to prave na 2.2.x nejde, nebo treba jenom mne nejde. Pro to jsem se ptal jesli
to nekdo nezkousel

> Mozna by bylo dobre popsat situaci a mohli bysme vymyslet jine reseni.

Daniel Prynych