Shaper virtualni dev a kernel 2.2.x

Dusan Sys sys na spk.cz
Pátek Červenec 9 14:17:27 CEST 1999

> Pro to jsem mel prave to eth1.0 a eth1.1 a k nim pripojen shaper1 a
shaper2, ale
> to prave na 2.2.x nejde, nebo treba jenom mne nejde. Pro to jsem se ptal
jesli
> to nekdo nezkousel

Me to chodi na jadre 2.2.x bez problemu. Mam na jedne WaveLanove karte
povesenych uz 13 shaperu a jede to super. S CBQ nemam dobre zkusenosti,
protoze se mi zdalo, ze ze zacatku je rychlost velka, ktera se pozdeji
pomalu snizije az na definovanou mez. ( testovano stahovanim souboru pres
ftp na 2 MB souboru ).

Takhle to mam nastavene pro jednotlive klienty ( kazdy ma samozdrejme jinou
podsit )

shapecfg attach shaper0 eth2
shapecfg speed shaper0 19200
ifconfig shaper0 192.168.15.0 netmask 255.255.255.252 up

Zdravi Dusan Sys