Shaper virtualni dev a kernel 2.2.x

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Červenec 12 06:12:55 CEST 1999

> Me to chodi na jadre 2.2.x bez problemu. Mam na jedne WaveLanove karte
> povesenych uz 13 shaperu a jede to super. S CBQ nemam dobre zkusenosti,
> protoze se mi zdalo, ze ze zacatku je rychlost velka, ktera se pozdeji
> pomalu snizije az na definovanou mez. ( testovano stahovanim souboru pres
> ftp na 2 MB souboru ).
>
> Takhle to mam nastavene pro jednotlive klienty ( kazdy ma samozdrejme jinou
> podsit )
>
> shapecfg attach shaper0 eth2
> shapecfg speed shaper0 19200
> ifconfig shaper0 192.168.15.0 netmask 255.255.255.252 up

Takhle to taky mi to taky chodi v tom problem nemam.
Takze jedne konec treba klient ma adresu 192.168.15.1 a druhy Vas server
192.168.15.2. (nebo obracene)
Ted otazka jde ping z klienta na server
ping 192.168.15.2.

Daniel Prynych