linux kernel cez web

Jara jara na faster.cz
Pátek Červenec 9 18:08:02 CEST 1999

Nastesti ne vsichni maji podobne nazory a diky spouste takovychto
"blbu" kteri si kazdodenne "nici" masiny zadarmo vubec existuje Linux
, Apache , tato konference a mohl bych pokracovat donekonecna.

Jinak ta myslenka s tim kompilacnim serverem me jiz jednou napadla ,
ani jsem nevedel ze neco takoveho jiz kdysi davno nekde existovalo.
Bohuzel zrizeni takovehoto "stroje" vyzaduje nejenom znacnou davku
entuziasmu , ale take znacnou davku penez , nebot postavit neco
takoveho na jednom jednoprocesorovem stroji by asi nemelo valny
vyznam.

J.Cenek

Jan Satko wrote in message ...
> [...]
RedHat4.2 a