linux kernel cez web

Zdenek Kabelac kabi+www na fi.muni.cz
Pátek Červenec 9 19:03:49 CEST 1999

Jan Satko wrote:

> Nuz lebo keby mu to tam bezalo a na rozne formy procesorov a dosiek a
> vsetko to vybavoval http-demon, tak ten server sa ukompiluje k smrti.
> a znicit si masinu kvoli ostatnym zadarmo ? preto som napisal, ze by som
> to chcel vidiet.

To by me fakt zajimalo, co jsou podle vas napriklad majitele altavisty - to
uz musi
byt asi vazne naprosti silenci, ze jsou tak blbi, ze si zadarmo od uzivatelu
nechaji
nicit svoje servery, hledanim odpovedi na jejich prihlouple dotazy :)

Chvala bohu, ze neuvazuji vsichni jako vy.

kabi na fi.muni.cz