sed & awk problem

Martin Krumpolec krumpo na pobox.sk
Neděle Červenec 11 15:15:23 CEST 1999

  Poznamka: pokusal som sa poslat ten mail priamo vam, ale dostal som odpoved,
  ze 'User <kit2 na milada.troja.mff.cuni.cz> not known at this site.' ;)

> Prostudujte si tu knizku dukladneji a nebo se podivejte na man-page
> k prikazu sed.

  Vratil som sa naspat ku kapitole "Advanced Sed Commands" ... samozrejme
  som skusal aj prikaz 'N' spolu s 's', ale problem bol v tom P + D ;)

> Zajimaji Vas prikazy ':,N,s,P,D,t' (v uvedenem poradi :), tj. vysledny
> skriptik by mel mit 6 radek. Napsani samotneho sriptiku ponechavam jako

  Dopracoval som sa k niecomu takemuto ...

	~/tmp> cat a
	prvy riadok
	druhy riadok
	posledny riadok~/tmp> cat x
	s/\(.*\)\(\n\)/\1X\2/
	~/tmp> sed -f x a
	prvy riadokX
	druhy riadokX
	posledny riadok
	~/tmp>

  GNU sed spravi, co by som ocakaval, ale HP-UX a AIX (klasicky sed)
  vrati iba prvy riadok ukonceny X.  Mozete mi prosim prezradit, kde
  robim chybu ? (asi pravdepodobne vo vynechani toho labelu a testu)

Dakujem

Martin

--
Martin Krumpolec <krumpo na pobox.sk>