UFONI NUTNE !!!

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Červenec 12 10:35:41 CEST 1999

A co jenom stahnout pres jeden comp data ty poslat tem stanicim at je spocitaji
a poslat zase pres comp ven.

Vazeni pratele,
rad bzch Vas vechnz poyadal o radu. Mam k dispoyici nyni 16 PC beyicich na
linuxu (RH 5.1) a tak jsem se usmyslel ze budu lovit ufony, ale nechci nic
predelavat (PC nejsou moje) proto mam dva dotazy
1) jak prinutit klienta SETIathome abz sel pres proxy ???
2) kdyz bz to neslo jde nejak vsechen provoz smerovat pres proxz?? nevim
jak donutit ¨ty pc aby nejak efektne videli ven. proxz je bohuzel na W32
(winproxy) IP 1.0.0.5:3128 mevim jestli nenexisuje neco jako transparentni
proxz klient ?? jak ve wirech ??? i pro linux