Konfigurace Xwindows

naplava na cslab.felk.cvut.cz naplava na cslab.felk.cvut.cz
Pondělí Červenec 12 10:22:58 CEST 1999

Ahoj ve spolek,
	jako uplny novacek pri pouzivani Linuxu jsem narazil na
nekolik problemu (asi jako kazdy). Podarilo se mi nejakym
zpusobem nainstalovat Red Hat 6.0 a chtel bych spoustet
Xwindows. Po spusteni startx na me ale pocitac vyplivne hlaseni,
ze nemuze najit soubor SecurePolicy, chybi mu keyboard map a
nemuze najit font 'fixed', obcas ze se neslo pripojit (chyba 111).
Muze mi nekdo popsat jake soubory a kde maji byt ulozeny, jejich
vztah se souborem XF86Config a popripade, kde jsou sablony
techto souboru (tedy odkud je mam vzit)? Popr. alespon poslat
odkaz, kde to lze najit? Dik. Uz jsem s tim stravil dost casu, ale
nejsem natolik zkuseny, abych to dal na prvni pokus dohromady.

			Pavel Naplava