KDE, KiKbd a ceska klavesnice

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Pondělí Červenec 12 10:47:21 CEST 1999

Petr Kolar wrote:

>    To vypada na spatne nastavene promenne pro locales.

Locales jsem delal podle Czech Howto a stazene definice z ftp.fi.muni.cz
- nepomohlo

> Startuje vam Linux
> primo do X nebo spoustite X az po prihlaseni?

Zatim spoustim Xka po prihlaseni do systemu

> Co kdyz odstartujete kvt
> nebo kterm (nebo co pouzivate) zadanim prikazu v jinem, uz otevrenem okne
> (a ne kliknutim na ikonu nebo pres menu)? Casto se pri tom vypisou nejaka
> chybova hlaseni, ktera nejsou jinak videt...

nic to nepise

>    V poslednim redhatovskem prebaleni XFree86 3.3.3.1-52 je chyba v souboru
> /usr/X11R6/lib/X11/locale/iso8859-2/XLC_LOCALE - ctvrty radek od konce
> souboru nema byt
>
>         ct_encoding      ISO8859-2:GR ISO8859-1:GR
>
> ale pouze
>
>         ct_encoding      ISO8859-2:GR
>
> ale tohle by se projevovalo (nefungovanim hackovanych znaku) i v xtermu.

mel jsem oboje - stejny vysledek

PS - pokud pouziju klavesu hacek + pismeno, vypise pouze pismeno (bez
hacku).
Jak ho donutit, aby ten hacek doplnil?

>    Bohuzel tech moznosti nainstalovani/upgradu systemu, odstartovani X a
> pouzitych window/desktop manageru je tolik, ze to je skoro nezvladnutelne
> zkontrolovat. Pokud treba mate jako prihlasovaci shell tcsh, tak si v RH
> uzijete chybejicich skriptu, skriptu s prikazy pro sh...

Je to cista instalace na cisty system. A stejne se chova i jiny pocitac

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         tel: 040  / 603 65 00