Kde sehnat zkompilovane jadro

Petr Adámek bilysklep na iol.cz
Úterý Červenec 13 22:06:22 CEST 1999

Nainstaloval jsem si ceskou verzi linuxu RH 6.0 a nemam jadro. LILO mi pri
prvnim restartu zlikvidoval zavadec Windows NT a ja se ted nemohu dostat do
systemu. Standardne pouzivam Loadlin, momentalne vsak postradam spravne
jadro. Zkousel jsem bezuspesne jadro z predchozi instalace (RH 5.2) nebo
jadro pouzivane instalacnim programem, opet bez uzpechu. Taktez rescue disk
mi nepomohl, jeho jadro podporuje pouze souborovy system ext2, takze jsem
se sice dostal na nainstalovany system, ale bez moznosti jej zkopirovat
nekam, kde bych jej precetl z DOS/WINDOWS.

Mohl by mi nekdo poradit, kde lze ziskat pozitelne zkompilovane jadro
(nejlepe 2.2.5), nebo jak jej precist z nedostupneho nainstalovaneho systemu
(a zkopirovat na DOS partition) ?

--
Petr Adamek, student FEI VUT in BRNO, Czech Republic
email: petr.adamek na iol.cz