Kde sehnat zkompilovane jadro

Juraj Rehak glip na cyber-wizard.com
Středa Červenec 14 09:08:54 CEST 1999

> Nainstaloval jsem si ceskou verzi linuxu RH 6.0 a nemam jadro. LILO mi pri
> prvnim restartu zlikvidoval zavadec Windows NT a ja se ted nemohu dostat do
> systemu. Standardne pouzivam Loadlin, momentalne vsak postradam spravne
> jadro. Zkousel jsem bezuspesne jadro z predchozi instalace (RH 5.2) nebo
> jadro pouzivane instalacnim programem, opet bez uzpechu. Taktez rescue disk
> mi nepomohl, jeho jadro podporuje pouze souborovy system ext2, takze jsem
> se sice dostal na nainstalovany system, ale bez moznosti jej zkopirovat
> nekam, kde bych jej precetl z DOS/WINDOWS.

> [...]
Pouzit sa da napriklad bootdisk zo Slackware:
ftp://ftp.funet.fi/pub/linux/mirrors/slackware/bootdsks.144/
Pravdepodobne budes chciet bare.i alebo scsi.s, podla hardwaru ;]
Tamtiez je aj rawrite.exe, ktorym to zapises na disketu.
Po loadnuti lila z diskety odporucam 'mount root=/dev/xxx ro', kde xxx je
tvoj skutocny rootdisk. Nabehne ti rovno tvoj system, sice niektore veci
kvoli jadru mozno nepojdu, ale to nevadi, mozes rovno spravit lilo a
bootnut svoj kernel.

--
                              .  ,           Glip