videoCD pod RH6.0cz

Pavel Krbec jun. krbecp na dec59.ruk.cuni.cz
Středa Červenec 14 08:50:43 CEST 1999

Dobry den,
zrovna jsem si nainstaloval pocesteny RedHat (jadro  2.2.5-22) a neprijemne
me prekvapila vykonnost systemu pri prehravani videoCDecek.
V mem starem redhatu 5.2 s jadrem 2.0.36 na tom samem pocitaci byla rychlost
OK. K prehravani pouzivam porad ten samy program (dokonce jsem panicky
upgradnul) na MpegTV run-time Player - Version 1.0.9.10.
Player ma evidentne potize se ctenim z CD-ROMU. CPU sily ma podle topu na
rozdavani. Mechanika je OK - normalni CDecka cte skvele. Neni to ani tim
jednim specialnim CDeckem, trapi se vsema videoCD co jsem mel moznost zkusit.
Nevite nekdo jestli je v tomhle jadre neco spatne ? Nechci se trapit
zbytenym upgradovanim.....

Diky moc
Pavel Krbec jun.