videoCD pod RH6.0cz

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Středa Červenec 14 12:38:00 CEST 1999

# zrovna jsem si nainstaloval pocesteny RedHat (jadro  2.2.5-22) a neprijemne
# me prekvapila vykonnost systemu pri prehravani videoCDecek.
# V mem starem redhatu 5.2 s jadrem 2.0.36 na tom samem pocitaci byla rychlost
# OK. K prehravani pouzivam porad ten samy program (dokonce jsem panicky
# upgradnul) na MpegTV run-time Player - Version 1.0.9.10.
# Player ma evidentne potize se ctenim z CD-ROMU. CPU sily ma podle topu na
# rozdavani. Mechanika je OK - normalni CDecka cte skvele. Neni to ani tim
# jednim specialnim CDeckem, trapi se vsema videoCD co jsem mel moznost zkusit.
# Nevite nekdo jestli je v tomhle jadre neco spatne ? Nechci se trapit
# zbytenym upgradovanim.....

  Urcite ste tam nic nemenil a nenastavoval? Mne to totiz funguje
naprosto bez problemu (ale to mam jiny kernel, jine nastaveni, ...).

  Robert

--
    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --