videoCD a 2.2.5-22 vyreseno

Pavel Krbec jun. krbecp na dec59.ruk.cuni.cz
Středa Červenec 14 12:49:37 CEST 1999

Dobry den,
psal jsem o problemech s prehravanim videoCDecek na jaderku z redhatu 6.0cz
- jadro (2.2.5-22). Nasledujici upravy jsem testoval pouze na teto
konfiguraci (mam dojem, ze na rade 2.2.x je to spatne vsude).

Problemovy soubor je linux/drivers/block/ide-cd.c a zmeny delam tedy jen v
nem.

Delaji se tam zbytecne caviky okolo cteni videoCDecek coz ma za nasledek
pomalost primo hroznou. Ve 2.0.36 je jeste vse dobre, v novych jadrech
bohuzel ne.

Pridane radky oznaceny >>

        switch (cmd) {
        case CDROMREADRAW:
        case CDROMREADMODE1:
        case CDROMREADMODE2: {
                struct cdrom_msf msf;
                int blocksize, format, stat, lba;
                struct atapi_toc *toc;
                char *buf;

		if (cmd == CDROMREADMODE1) {
                        blocksize = CD_FRAMESIZE;
                        format = 2;
                } else {        /* for RAW and MODE2. */
                        blocksize = CD_FRAMESIZE_RAW;
                        format = 0;
                }

		copy_from_user_ret(&msf, (void *)arg, sizeof (msf), -EFAULT);

                lba = msf_to_lba(msf.cdmsf_min0,
                                 msf.cdmsf_sec0,
                                 msf.cdmsf_frame0);

                        /* Make sure the TOC is up to date. */
                        stat = cdrom_read_toc (drive, NULL);
                        if (stat) return stat;

                        toc = info->toc;

                        if (lba < 0 || lba >= toc->capacity)
                                return -EINVAL;

Takze je tam pridany je ten if okolo. Kdyz se cte CDi, tak to do tohodle
bloku ted uz neleze  - to je dobre. MpegTV me s timhle patchem
funguje vyborne.
Kdyz by jste nekdo chtel vedet neco vic, tak se pokusim odpovedet...

Nashle
Pavel Krbec jun.

P.S. Samozrejme, ze az si nekdo znici CD-ROM timhle patchem, tak me to mrzi
a timhle ho varuju.....