vfat v jadre RH 6.0

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 15 11:32:49 CEST 1999

On Wed, 14 Jul 1999, Stepan Hrbacek wrote:

> Dobry den,
>
> bez problemu jsem naistaloval RH 6.0, a kdyz jsem
> poprve pomoci LILO nabootoval, system mi odmitl
> namontovat DOSovskou partition s hlaskou:
>
> mount:     fs type vfat not supported by kernel

mohou byt spatne vytvorene zavislosti mezi moduly
to se spravi pomoci depmod -a

Pri dalsim spusteni systemu by to uz mohlo fungovat bez problemu

S timto jsem se setkal, kdyz jsem prechazel na jadro 2.2
depmod -a mi v tomto pripade pomohlo.

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.