Nejde se prihlasit na ROOT

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Červenec 14 15:51:56 CEST 1999

> Jak kde, spis bych dal
> LILO: linux single init=/bin/sh
> pokud ale je lilo chranene heslem (restricted), pak nabootovat pomoci
> bootovaci diskety (u slacku vlozit prvni disketu nebo CD, po vyzve boot:
> zadat mount root=/dev/hdx ro single init=/bin/sh
> kde hdx je nazev bootovaci partition), nebo prenest disk do jineho pocitace, atd. atd.

To co som pisal funguje pri normalnej standartnej instalacii.

Ale ako chcete prosim:

1. /bin/sh - No such file or directory
2. lilo je vazne zaheslovane
3. nabootovat z cd-cka sa mi neda (bloknuty BIOS)
4. nabootovat z diskety takisto sa neda

Takze skoncime u toho ze vymontujeme disk a zoberieme ho kamosovi a tam
budeme vystrajat :-)

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/