Nejde se prihlasit na ROOT

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Červenec 14 15:59:09 CEST 1999

Dobrý den,

Jan Satko wrote:

> Ale ako chcete prosim:
>
> 1. /bin/sh - No such file or directory
> 2. lilo je vazne zaheslovane
> 3. nabootovat z cd-cka sa mi neda (bloknuty BIOS)
> 4. nabootovat z diskety takisto sa neda
>
> Takze skoncime u toho ze vymontujeme disk a zoberieme ho kamosovi a tam
> budeme vystrajat :-)

Na tom jiném počítači by se snad dala vyzkoušet tato možnost:

nabootovat z instalační diskety RedHat-u a do promp-tu napsat:

root=/dev/kdematelinux single, pripadne ono init=/bin/sh (případne bych
vyzkoušel i jiné shell-y, např. bash ap.)

Tim by se snad mělo obejít zaheslování LILA na disku?

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72