Nejde se prihlasit na ROOT

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Červenec 14 16:14:33 CEST 1999

> Na tom jiném počítači by se snad dala vyzkoušet tato možnost:
>
> nabootovat z instalační diskety RedHat-u a do promp-tu napsat:
>
> root=/dev/kdematelinux single, pripadne ono init=/bin/sh (případne bych
> vyzkoušel i jiné shell-y, např. bash ap.)
>
> Tim by se snad mělo obejít zaheslování LILA na disku?

netocme sa dokola. pokial nemozme(nevieme) zadat spravne parametre do
LILO, nic NENABOOTUJEME pokial mame bootovanie mimo HDD zakazane.

takze nech si dotycny zoberie vsetky sposoby ako sa dostat dnu a my sa uz
prestanme dotahovat akosa to ma robit, LEBO vytiahnem snuru z elektriky a
mozte si bootovat :-)

 --
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/