Postgres a typ serial (long)

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Červenec 14 22:15:34 CEST 1999

>     Jan> Pekny podvecer...  Omlouvam se za offtopic, ale odkaz na mailovou
>     Jan> konferenci primo o postgresu mi tezce nevyhovuje. Pokud nekdo
>     Jan> zprovozni branu do news, rad budu cist primo tu.
>
> Nekdo by moh ...

Od doby, co i sam spravce konference sem posilal off topic databazove
dotazy, existuje mailinglist databases na linux.cz a ve stadiu zrodu je
ekvivalentni skupina (tedy obecne databazova). Dalsi drobeni hierarchie
je planovano az podle provozu v te globalni, .misc.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.