Postgres a typ serial - vyreseno, ale dalsi problem

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Červenec 15 16:38:59 CEST 1999

Jan Havlicek wrote:
> Pekny podvecer...
> mam v postgresu nadefinovanou tabulku kde id sloupec je typ serial.
> Spravne by s epri insertyu mel vytvorit unikatni ciselny klic. Jenze ja
> dopadnu takhle:

Uz vyreseno. Potiz vznikla v tom, ze databaze se generovala z upravenyho
vypisu od mysqldump u a uz se tam cpaly nejaky data klasickym insertem.

Ale ted resim jinou vec. Rekneme ze v PHP vlozim do postgres tabulky
radek a vygeneruje mi to klic. Pak potrebuju znat hodnotu vygenerovanyho
klice, abych ji moh vlozit do provazane tabulky. Asi jsem nejak
nepochoipl fci pg_GetLastOid() v PHP. Jako parametr chce id operace
kterou radek vzniknul.

kdyz udelat $id = pg_exec($link_id,'insert ..... );
$bla = pg_GetLastOid($id);

tak v bla mam uplne jine cislo. co mam napcat tomu pg_getLastOid aby
vratil to co chci?

Honza

PS Grin... clovek co ten server spravuje a umi s postgresem je nekde na
Krete a je to potreba dodelat.

--