Input/Output error

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 15 09:17:43 CEST 1999

> # Mne to delalo s RH5.1 jednou s CDROMkou a jednou se sitovkou, ale nebyla to chyba HW, bylo to spatnou instalaci (kdyz jsem vubec s linuxem zacinal, jak jsem se linux naucil instalovat, bylo po problemu).
>
>   No nevim, myslim ze to neni muj pripad, uvidime. Uz s tim zkouselo
> neco udelat vice lidi a porad nic.

Vim, ale aspon to stebelko, ceho se chytit. Takze ani poradne nevim, cim to bylo. Ja totiz jeste donedavna postupoval tak, ze kdyz mi neco neslo, proste jsem linux komplet preinstaloval :-) jako kdyby to byly wokna (jsem odchovany wokenicemi). Vim, ze to jde i jinak, ale zatim to neumim jinak nez takhle hloupe. Kdyby mi zrovna vcera nekdo po lince nepomahal (diky, davro!) asi by to dopadlo stejne.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC