Input/Output error

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Čtvrtek Červenec 15 09:28:43 CEST 1999

# Vim, ale aspon to stebelko, ceho se chytit. Takze ani poradne nevim, cim to bylo. Ja totiz jeste donedavna postupoval tak, ze kdyz mi neco neslo, proste jsem linux komplet preinstaloval :-) jako kdyby to byly wokna (jsem odchovany wokenicemi). Vim, ze to jde i jinak, ale zatim to neumim jinak nez takhle hloupe. Kdyby mi zrovna vcera nekdo po lince nepomahal (diky, davro!) asi by to dopadlo stejne.

  To neni stebelko ale pekne velke steblo, prece nebudu preinstalovavat
cely stroj, nejsu blazen a aj z toho duvodu ze tam je tolik dat ze to
ani nemam kam vyzalohovat a nerad bych o ne prisel, lepereceno nemuzu.
  Stejne dik za nejake info, ja sem taky ze zacatku pracoval na Woknech
a byl sem vychovan v tom stylu ze kdyz neco nende tak preinstalovat, jenze
uz jsem hodne dlouho na linuxu a rekl bych ze zde neni skoro vubec
potreba preinstalovavat cely system (muzu vyvolat flame, ale u zalezi
na tom kdo a jak se stara o svuj system a pak ho musi nebo nemusi
preinstalovavat, pokud je nekdo prase (nemyslim vas) tak to musi
preinstalovavat).

  Robert

--
    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --