VYRESENO: gvim a mrtve klavesy (delsi)

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Červenec 14 23:02:23 CEST 1999

On 14 Jul 1999 16:45:36 GMT, Radim Halir wrote:

: PS: Byl bych rad, kdyby se k teto uprave vyjadril nekdo povolanejsi
:     (Stano Meduna?).

Pravdu povediac, fontsety som nikdy nepochopil
a pokus nechat si to vysvetlit od miestneho
Motif guru (ktory uz sa bavil aj s tou korejcinou)
zlyhal tiez.

Pokial som ale spravne pochopil aspon zaklad,
tak by som tam fontsety nechal - domnievam
sa, ze by to mohlo odstranit nutnost explicitne
nastavovat kodovanie v resourcoch.

Mimochodom, v RH distribucii vile je zase treba
nastavit --with-locale - inak sa chova rovnako
ako vim.

:     Uz jsem si jednou nabehnul s rxvt, kde podobne
:     upravy mely za nasledek funkcnost s cestinou, ale nefunkcnost
:     s japonstinou a korejstinou ;-)

V RH 6.0 rxvt samozrejme zase nechodi (zrejme
je Japoncov a Korejcov viac ako Cechov a Slovakov :-))
Ja som ten boj s veternymi mlynmi vzdal a pamat-nepamat
pouzivam xterm...

: PPS: Neco jako bugreport jsem zatim neposilal. Osobne totiz nevim,
:     jak se to s tim +xfontsel ma ve skutecnosti a tohle je spis
:     takovy "maly hnusny patch"...

Tipujem, ze by u autorov nepresiel (a ak, tak
ako nejaka obskurna volba pre configure, ktora
by v distribuciach aj tak bola vypnuta).

Zdravi
--
				Stano