Zrejme chyba v jadre Linuxu? (Re: Linux je na h...)

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Červenec 15 09:26:51 CEST 1999

>OK, zkousim 2.0.37. Da se verit rade 2.2.x na zatizenem serveru? Zatim
>jsem experimentoval s 2.2.8 a dopadlo to dost neslavne - na stroji,

    Stale slysim narky na nova jadra 2.2.X, ale proc? Proc musi kazdy mit
hned v ostrem provozu to nejnovejsi????? Nemam pocit, ze v novejsich jadrech
nez 2.2.5 jsou zacelene nejake podstatne bezpecnostni problemy a obrana pred
utoky ruzneho typu. A co se tyce HW co ma jadro 2.2.8 a nema 2.2.5, kdyz to
provozujes na HW, ktery je stary 1.5 roku? Ja naopak mam s jadrem 2.2.5 ty
nejlepsi zkusenosti... jo kdyz nekdo musi mit co mozna nejnovejsi horkou
vec, pak at se nedivi, ze se to nevystribri...

BTW To je asi jako s PostgreSQL, mame verzi 6.5. ma chybky, ale uz hodne
brzy bude 6.5.1. - staci pockat a chyby se vyladi....

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz