Smazani polozky podstromu v GTK (GtkTree)

Stefan Ondrejicka ondrej na idata.sk
Čtvrtek Červenec 15 12:17:19 CEST 1999

Ahoj,

>    > napred jsem mel problem s tim, jak smazat vsechny polozky podstromu.
>    > Nakonec jsem to ale vyresil. Zbyva vsak jeden problem, pokud potrebuji
>    > smazat pouze jednu jedinou polozku.
>    >
>    > GtkTree *tree;

gtk_tree_remove_items(tree , zoznam);

kde zoznam je typu GList a obsahuje polozky ktore chces zmazat. napr :

void remove_item(tree , item)
GtkTree *tree;
GtkTreeItem *item;
{
	GList *l = NULL;

	/* napln zoznam polozkami na zmazanie */
	l = g_list_append(l , item);

	/* zmaz polozky zo ktore su v zozname zo stromu */
	gtk_tree_remove_items(tree , l);

	/* zmaz zoznam */
	while(l) l =  g_list_remove_link(l , l);
}

Ale suhlasim s Pavlom Janikom, ze by si mal radsej pouzit CTree widget ak
samozrejme nepotrebujes zachovat kompatibilitu s GTK+-1.0.x.

S pozdaravom,
Stevo.

---
Stefan Ondrejicka <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11, 917 08 Trnava, Slovakia
http://www.idata.sk/~ondrej/