Smazani polozky podstromu v GTK (GtkTree)

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Středa Červenec 21 10:52:59 CEST 1999

On Thu, 15 Jul 1999, Stefan Ondrejicka wrote:

> gtk_tree_remove_items(tree , zoznam);
>
> kde zoznam je typu GList a obsahuje polozky ktore chces zmazat. napr :
>
> void remove_item(tree , item)
> GtkTree *tree;
> GtkTreeItem *item;
> {
> 	GList *l = NULL;
>
> 	/* napln zoznam polozkami na zmazanie */
> 	l = g_list_append(l , item);
>
> 	/* zmaz polozky zo ktore su v zozname zo stromu */
> 	gtk_tree_remove_items(tree , l);
>
> 	/* zmaz zoznam */
> 	while(l) l =  g_list_remove_link(l , l);
> }

> [...]

No ono to je pod gtk-1.0.x. Uz jsem to vyresil tak, ze ve vetsine pripadu
to nebude potreba, a pokud nastane pripad smazani jedne polozky tak to
proste bude fungovat spatne (tech pripadu bude malo). Ma skusenost
s GTK se pocita tak na tyden a neco. Ale uz jsem se docela zorientoval.

Diky

Vlada Michl