streamer pod linuxem

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Červenec 16 14:32:35 CEST 1999

Preji krasny den !

Pokousim se zprovoznit stary streamer pod linuxem  - je to SCSI
Wangtek 51000HT. Po zprovozneni scsi radice se ohlasi jako /dev/st0 a
da se na nej pristupovat pomoci tar-u.

Dotazy :

a) Da se na jednu pasku zalohovat vickrat ? Precetl jsem nekolik
navodu, ale neni mi uplne jasne, jak na to.

b) Je na zalohovani nejaky nastroj (konzola/Xwin/KDE), ktery to
zjednodusi ?

c) Jak se da zjistit, kolik zbyva na pasce mista ? Pokud pouziju
"cisty" tar, obsadi se misto umerne zalohovanemu objemu. Kdyz ale
pouziju kompresi (gzip), neni mi jasne, jak se da dohledat, kolik je
na pasce volneho mista.

Dik za namety a pripominky.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz