streamer pod linuxem

Martin Zuber zuber na ost.skoda.cz
Pátek Červenec 16 13:35:43 CEST 1999

> a) Da se na jednu pasku zalohovat vickrat ? Precetl jsem nekolik
> navodu, ale neni mi uplne jasne, jak na to.

Ano, ale musite mit tzv. non-rewindable pasku. Nevim jak u SCSI, ale asi to
bude neco jako /dev/nst0.

> c) Jak se da zjistit, kolik zbyva na pasce mista ? Pokud pouziju
> "cisty" tar, obsadi se misto umerne zalohovanemu objemu. Kdyz ale
> pouziju kompresi (gzip), neni mi jasne, jak se da dohledat, kolik je
> na pasce volneho mista.

Nejspis si budete pred zalohou zjistovat, CO budete zalohovat a tudiz muzete
snadno zjistit KOLIK toho bude. Dost mozna, ze cpio vam vypise, kolik bloku se
zalohuje (z hlavy si to nepamatuju, mame na to _ne_ mnou delany skript, navic
pro HP).

Radsi pouzivat cpio - melo by umet obnovit poskozeny zazna z pasky.

Viz mt(1), st(4), cpio(1L), tar(1)

						Martin Zuber

--
|                              Martin Zúber                                   |