streamer pod linuxem

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Červenec 16 14:12:56 CEST 1999

On Fri, 16 Jul 1999, Miroslav BENES wrote:
> Preji krasny den !
Napodobne
> a) Da se na jednu pasku zalohovat vickrat ? Precetl jsem nekolik
> navodu, ale neni mi uplne jasne, jak na to.
V zasade jsou dve zarizeni /dev/st a soucasne by melo existovat /dev/nst
(??? nevim, zda je to spravne, nejsem doma). To druhe zarizeni je tzv.
neprevijejici, to znamena, ze po ukonceni zapisu/cteni se neprevine zpet
na zacatek a tim lze ulozit vice archivu za sebe.
> c) Jak se da zjistit, kolik zbyva na pasce mista ? Pokud pouziju
> "cisty" tar, obsadi se misto umerne zalohovanemu objemu. Kdyz ale
> pouziju kompresi (gzip), neni mi jasne, jak se da dohledat, kolik je
> na pasce volneho mista.
Existuje utilita zvana mt ( nebo st), kterou se da s paskou delat pomerne
hodne veci, mimo jine i zjistovat status a pozici.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509