streamer pod linuxem

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 19 11:04:06 CEST 1999

On Fri, 16 Jul 1999, Miroslav BENES wrote:

> b) Je na zalohovani nejaky nastroj (konzola/Xwin/KDE), ktery to
> zjednodusi ?

V KDE 1.1 je nejaky nastroj pro zalohovani, ktery dokonce pasku predem
formatuje a tak bych cekal, ze se po ni bude umet slusne pohybovat.
Nicmene vzhledem k tomu, ze zalohovani probiha obvykle v brzkych rannich
hodinach a bez ucasti kapitana, tak bych radeji sazel na radkove utility.
Nejlepe asi pochodite s dumpem. Obecne se da pouzit temer cokoliv, protoze
pokud je to scsi paska a ne nejaky paskvil pres paralelni port je
podporovana kdecim.

> c) Jak se da zjistit, kolik zbyva na pasce mista ? Pokud pouziju
> "cisty" tar, obsadi se misto umerne zalohovanemu objemu. Kdyz ale
> pouziju kompresi (gzip), neni mi jasne, jak se da dohledat, kolik je
> na pasce volneho mista.

To se zjisti tezko, uz proto, ze ten dalsi tar bude asi take komprimovany
a tak nepujde predem rict, kolik mista ma zabrat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.