OpenGL -- soft. vs hardw. akcelerace

Zdenek Kabelac kabi+www na fi.muni.cz
Pátek Červenec 16 19:51:11 CEST 1999


Zdenek Kabelac wrote:

> Marek Picka wrote:
>
> > Dostala se mi do pocitace Riva TNT a tak jsem si rekl,
> > vyzkousim jak si stoji s hardwareovou akceleraci OpenGL.
> >
> > Jako Benchmark jsem si zvolil Tirtanium 1.3, hlavne proto, ze
> > existuje verze pro Linux tak pro Winy (a taky se mi dostal nahodou do
> > ruky ;-).
> > Pouzito:
> > HW: Celeron A 463 MHz,256 MB RAM,GBlaster Riva TNT 16MB (90/110 MHz)
> > SW: Mesa 3.0, RH 6.0, GLX 0.99 pro TNT
> >
> > Vysledky (v fps):
> >                  Linux hardw.     Linux soft.   Win98
> > 640x480x16        14.2               0.4         38.3
> > 800x600x16        13.2               0.3         36.2
> > 1024x768x16       11.9               0.2         35.5
> > 1280x1204x16      10.1               0.1         23.7
> >
> > Na vysledcich me prekvapila naprosta nepouzitelnost sw renderovani,
> > a jenom (to nemyslim ironicky) 2.5 nasobnej vykon karty pod Win.
>
> Mozna je to tim, ze ty drivery do linux-u jsou spise alfa verze nez beta.
>
> Navic na TNT2 to umi zatim jen 16b mod.
>
> Coz si treba sednou a prepsat to lepe :)

Jo a inspirativne by jsi se mohl podivat na:

http://www.xig.com/Pages/AGP-BENCHMARKS.html

az tam se da dojit. (A nebo si zkratit tu programoci pasaz
a vysolit $375)




Další informace o konferenci Linux