OpenGL -- soft. vs hardw. akcelerace
Zdenek Kabelac
kabi+www na fi.muni.cz
Pátek Červenec 16 18:35:06 CEST 1999
Marek Picka wrote:
> Dostala se mi do pocitace Riva TNT a tak jsem si rekl,
> vyzkousim jak si stoji s hardwareovou akceleraci OpenGL.
>
> Jako Benchmark jsem si zvolil Tirtanium 1.3, hlavne proto, ze
> existuje verze pro Linux tak pro Winy (a taky se mi dostal nahodou do
> ruky ;-).
> Pouzito:
> HW: Celeron A 463 MHz,256 MB RAM,GBlaster Riva TNT 16MB (90/110 MHz)
> SW: Mesa 3.0, RH 6.0, GLX 0.99 pro TNT
>
> Vysledky (v fps):
> Linux hardw. Linux soft. Win98
> 640x480x16 14.2 0.4 38.3
> 800x600x16 13.2 0.3 36.2
> 1024x768x16 11.9 0.2 35.5
> 1280x1204x16 10.1 0.1 23.7
>
> Na vysledcich me prekvapila naprosta nepouzitelnost sw renderovani,
> a jenom (to nemyslim ironicky) 2.5 nasobnej vykon karty pod Win.
Mozna je to tim, ze ty drivery do linux-u jsou spise alfa verze nez beta.
Navic na TNT2 to umi zatim jen 16b mod.
Coz si treba sednou a prepsat to lepe :)
Navic bych zrejme videl problem s X-sy - preci jenom tam
zrejme bude jakysi nezanedbatelny overhead, ktery windows
proste nemaji.
Další informace o konferenci Linux