Jak zapisovat do souboru?

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Červenec 18 23:20:13 CEST 1999

> hmm... to je zajimave, kdyz jsem se koukal do zdrojaku k posledni verzi,
> co je na LSD, tj. 2.3, tak jsem jedine zamkykani nasel az
> v generic_file_write() (v mm/filemap.c), kde se zamyka stranka, do ktere
> se ma zapisovat, ale zda se mi, ze kdyby to ten funkce zaroven vlezlo
> vic procesu, tak by se krome jednoho zastavily na __find_lock_page(),
> jenze kdyz by tu stranku ten, co prosel, odemknul, tak by prvni v rade
> ji zacal PREPISOVAT, protoze mel spocitanou pozici, kam chce psat, uz
> predtim, nez provedl zamknuti
  No ja tedy nevim, ale kdyz prochazim sys_write v fs/read_write.c, tak tam
hned na zacatku vidim locks_verify_area(), ktera dela presne testy na ruzne
locky od flocku. Ty locky stranek jsou zase uplne jina vec a tam je popsane
chovani OK... Snad nejsem uplne vedle.

						Honza.