SCSI AIC-7850 mi nedetekuje WangDat 3400DX

Vladimír Vlach vladimir.vlach na pcnet.cz
Pondělí Červenec 19 10:52:34 CEST 1999

Dobry den,
poprve v zivote jsem se dostal ke SCSI a nemam s tim zkusenosti.
Soupnul jsem do svoho serveru, ktery ma zalohovat nasi mensi
sit nasledujici:
- Adaptec SCSI radic AIC-7850
- DAT SCSI mechanika WangDAT 3400DX interni

Po neuspesne kompilaci (porad mi padala na Signal 11 - HW problem)
jsem disk s linuxem soupnul do jine masiny a tam prekompiloval
nove jadro (zase tak nove ne) 2.0.34.
V novem jadre jsem nenasel primou podporu pro muj radic, tak
jsem zabudoval co se dalo.
Vysledkem se stalo, ze pri bootu se mi BIOS radice zinicializuje,
nahlasi DATku, ale pri bootu ho linux nenajde :(
scsi : 0 hosts.
scsi : detected total.

Z toho plynou me otazky:
- lze nejakym zpusobem toto rozchodit?
- prinese mi uspech prechod na vyssi verzi jadra (2.2.x)??
- jsou vubec tyto radice v linuxu podporovany ?

Nakonec bych chtel jeste podotkout, ze kompilace jadra mi pada,
ale nic vic. Pouze to jadro :( Zkousel jsem vymenit pameti
a nepomohlo to. Drive (asi pres 1mesicem) se mi to s jinymi
pametmi povedlo. V nicem jinem bych chybu nehledal.

Vice informaci o WangDAT 3400DX:
http://www.tecmar.com/product/4mm/3400/3400.html

Dekuji za pripadne odpovedi.

S uctou Vlada Vlach