SCSI AIC-7850 mi nedetekuje WangDat 3400DX

Pondělí Červenec 19 11:17:55 CEST 1999

=?iso-8859-2?Q?Vladim=EDr_Vlach?= (vladimir.vlach na pcnet.cz) wrote:
: Dobry den,
: poprve v zivote jsem se dostal ke SCSI a nemam s tim zkusenosti.
: Soupnul jsem do svoho serveru, ktery ma zalohovat nasi mensi
: sit nasledujici:
: - Adaptec SCSI radic AIC-7850

Mam to same. Na krabici to ma napsane Adaptec 2904. Bez problemu mi to
funguje s driverem aic7xxx. Mam na tom povesenou vypalovacku. Ale ani
paska by nemela byt problem. Je jen potreba pri kompilaci jadra rict
ze chcete podporu pro SCSI pasky (SCSI tape support). Nakonec by se Vam
melo ukazat neco takoveho:

Detected scsi tape st0 at scsi0, channel 0, id 2, lun 0

Ta dvojka je SCSI ID te pasky, ktere jste na ni nastavil. Kazde zarizeni
na Vasem SCSI radici musi mit prideleno unikatni cislo 0 az 6. Pokud
mate jen tu pasku, je jedno jake ID z tohoto rozsahu nastavite.

Taky je potreba na te Vasi pasce nastavit spravne terminaci. Na SCSI totiz
posledni zarizeni musi mit za sebou zapojeny terminator (odpor). Vetsina
SCSI zarizeni to umi udelat sama o sobe, staci jen ten terminator zapnout
patricnym jumperem. Pokud to ta Vase paska neumi, musite si sehnat terminator
externi a pripojit ho na konec SCSI kabelu.

Leos Bitto