SCSI AIC-7850 mi nedetekuje WangDat 3400DX

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 19 13:08:24 CEST 1999

On Mon, 19 Jul 1999, Vladimír Vlach wrote:

> V novem jadre jsem nenasel primou podporu pro muj radic, tak
> jsem zabudoval co se dalo.
> Vysledkem se stalo, ze pri bootu se mi BIOS radice zinicializuje,
> nahlasi DATku, ale pri bootu ho linux nenajde :(
> scsi : 0 hosts.
> scsi : detected total.

Skusit pujcit jiny SCSI radic, pokud by ho mel nekdo v dosahu. Ty firemni
k takovymto vecem obvykle za moc nestoji.

Urcite je zapnuto i scsi tape support?

> - prinese mi uspech prechod na vyssi verzi jadra (2.2.x)??
Mozna, samozrejme je tam vice podporovanych zarizeni.

> Nakonec bych chtel jeste podotkout, ze kompilace jadra mi pada,
> ale nic vic. Pouze to jadro :( Zkousel jsem vymenit pameti
> a nepomohlo to. Drive (asi pres 1mesicem) se mi to s jinymi
> pametmi povedlo. V nicem jinem bych chybu nehledal.
No ono take muze byt nakopnute gcc, ale spise bych sazel opravdu na ten
HW, to nemusi byt jen v pametech, muze se jednat i o vadu boardu, nebo
disku a nebo neceho uplne jineho, treba nezaterminovane SCSI, kdyz uz jste
ho tam dal, i kdyz disk je asi jinde, ze.

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.