SCSI AIC-7850 mi nedetekuje WangDat 3400DX

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 19 13:25:04 CEST 1999

On Mon, 19 Jul 1999, Vladimír Vlach wrote:

> Da se to overit uz u zkompilovaneho jadra?
Nevim, da se kouknout do .configure, ale to asi nemate po ruce.

> Disk je IDE. Jde totiz o to, ze pred nedavnem jsem na tom pocitaci
> kompiloval jadro uplne bez problemu. Od te doby se tam hnulo pouze
> s pametmi a pridal se zmineny SCSI radic + DATka.
> Denne na tom pocitaci take neco kompiluji, takze opravdu se to
> projevuje pouze u jadra.

No ono pouze u jadra, skuste prelozit moc, co je potreba pro koffice.
Vesrim tomu, ze to skonci stejne. Jadro neni pro preklad nijak snadne,
maloktery projekt je tak veliky.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.