SCSI AIC-7850 mi nedetekuje WangDat 3400DX

Vladimír Vlach vladimir.vlach na pcnet.cz
Pondělí Červenec 19 11:21:49 CEST 1999

> Urcite je zapnuto i scsi tape support?

Da se to overit uz u zkompilovaneho jadra?

> No ono take muze byt nakopnute gcc, ale spise bych sazel
> opravdu na ten
> HW, to nemusi byt jen v pametech, muze se jednat i o vadu boardu, nebo
> disku a nebo neceho uplne jineho, treba nezaterminovane SCSI,
> kdyz uz jste
> ho tam dal, i kdyz disk je asi jinde, ze.

Disk je IDE. Jde totiz o to, ze pred nedavnem jsem na tom pocitaci
kompiloval jadro uplne bez problemu. Od te doby se tam hnulo pouze
s pametmi a pridal se zmineny SCSI radic + DATka.
Denne na tom pocitaci take neco kompiluji, takze opravdu se to
projevuje pouze u jadra.
Radic i DATka dohromady funguji (zkouseno pod NT WS 4.0).
Zkusim tedy znovu zkompilovat jadro (mozna i to 2.2.x) a uvidim...

Diky a s pozdravem Vlada Vlach
--