SCSI AIC-7850 mi nedetekuje WangDat 3400DX - Vyreseno

Vladimír Vlach vladimir.vlach na pcnet.cz
Pondělí Červenec 19 13:02:38 CEST 1999

> : Dobry den,
> : poprve v zivote jsem se dostal ke SCSI a nemam s tim zkusenosti.
> : Soupnul jsem do svoho serveru, ktery ma zalohovat nasi mensi
> : sit nasledujici:
> : - Adaptec SCSI radic AIC-7850
>
> Mam to same. Na krabici to ma napsane Adaptec 2904. Bez problemu mi to
> funguje s driverem aic7xxx. Mam na tom povesenou vypalovacku. Ale ani
> paska by nemela byt problem. Je jen potreba pri kompilaci jadra rict
> ze chcete podporu pro SCSI pasky (SCSI tape support). Nakonec

OK tak uz mi to funguje. Byla to shodna nahod a ted to vali bez
problemu.
Postup:
1. zkompilovat jadro s podporou SCSI tape support
2. zkompilovat jadro s podporou aic7xxx - ja to mam jako modul
3. reboot

zazizeni se objevilo na /dev/nst0
Super - dekuji Vam vsem za pomoc. Chyba byla ve spatne prelozenem jadre
a v tom, ze nebyl k dispozici onen modul SCSI radice aic7xxx - to se
muze stat jenom me.

S pozdravem a pranim pekneho slunecneho dne bez stresu
Vlada Vlach
--