Presmerovani www stranek na jednu

Vladimír Vlach vladimir.vlach na pcnet.cz
Pondělí Červenec 19 13:09:59 CEST 1999

> Prosim vas jde nejakym jednoduchym zpusobem
> nastavit presmerovani nekolika stranek (neco.nekde.cz/cokoli)
> na jednu stranku (neco.nekde.cz/index.html) ?
> Potrebuju informovat uzivatele pri vypadku intranet serveru o tom,
> ze je server nedostupny a o souvisejicich vecech.

Ja znam cca 2 moznosti jak to resit:
1. jestli mate v apachovi zabudovan modul rewrite tak pomoci neho
2. nastavit si docasne pri chybejicim souboru ErrorDocument

ad 1)
do httpd.conf pridat nasledujici:
 RewriteEngine On
 RewriteRule ^/(.*) /vypadek.html

[mozna jsem to napsal blbe, tak mne opravte - vice informaci viz
 dokumentace k apache]

ad 2)
do srm.conf prodat/zeditovat radek
 ErrorDocument 404 /vypadek.html