konfigurace Samby

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červenec 19 14:12:40 CEST 1999

On Mon, 19 Jul 1999, [iso-8859-2] Ladislav Šolc wrote:
> Podle mne neni zas tak jednoduche napsat Sambu tak, aby 100% fungovala

Souhlasim, Microsoft k DC nezverejnil asi moc dokumentace. Nechci tvrdit,
ze nic, ale mem obavu ...

> jako DC. To stou nevypocitatelnosti bych neresil. Proste to bud funguje
> spravne jako DC nebo ne.

No, zase uplne primocare bych to nevidel. Pokud vytvorim domenu, vse
smazu, nainstaluji znovu, znovu vytvorim domenu, muze se stat, ze
se mi to "podari" nakonfigurovat tak, ze pocitace, ktere se do domeny
nikdy neprihlasili se prihlasi, ty ktere se hlasili nekdy dote stare
jiz nikoliv a za zadnych okolnosti a takovych uskoku se objevuje
celkem dost.

> Ja jen aby ste nehledal zbytecne problem tam, kde neni.

No to je tak trochu na flamewar, ale v posledni dobe mam pocit, ze
nejvice moznych problemu zacina u produktu firmay Microsoft. Nektere
jsou uplne nepochopitelne. Nechapu jak se 100% stejnym nastavenim
se na pres SSL Apache na Web ze vsech pocitacu dostanu a jen
jeden tvrdi, ze pry chyba serveru nebo DNS (Netscape ze stejneho pocitace
funguje a DNS funguje dobre). Jina vec je jejich implementace DHCP.
Windowsy se zeptaji na IP adresu, DHCP server na linuxu jim rekne:
ano, pouzij 192.168.0.3 a windowsy reknou: ano, beru 192.168.0.5.
A tohle je porad a ze vsim ...

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_