PJL manual

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 19 14:09:28 CEST 1999

> nevite nekdo, kde by se dal sehnat popis PJL prikazu pro laserovky HP?

Zkuste DTP studio v Praze, nebo typograficke studio Amos (mam ale pocit, ze se prejmenovali). Ja kdysi delal pocitacovou sazbu skript a neco takoveho jsem mel, ale uz nemam (od te doby jsem zmenil zamestnavatele).  Ja to kdysi potreboval k tomu, abych mohl editovat PCL fonty.

Jinak hledejte treba na altaviste jazyk PCL4, ten je pro HPLJ II a vyssi ho znaji taky (HP PCL5 umi uz jen HPLJ III a vyssi, a je z casti vektorovy pokud se nepletu)

Hodne zdaru preje

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications