Pouzivani CVS

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Červenec 19 13:41:13 CEST 1999

On 15 Jul 1999 14:29:29 +0200, honsa na sunstel.asu.cas.cz (Jaroslav
Honsa) wrote:

>Dobry den,
>
>nevite, prosim, nekdo o navodu na $Subj. (pokud mozno v cestine, ale neni
>podminkou)?
>Dokumentace, ktera se dodava s balikem cvs-1.10.5-2.rpm, je sice asi
>dobra, ale dost obsahla. Potreboval bych nejake shrnuti. To, co mi nabidl
>penguinuv prohledavac mne neuspokojilo.

Na stránkách linuxového semináře jsem kdysi objevil:

http://sunsite.mff.cuni.cz/linux/seminar/Papers96/cvs/
Dusan Dedecek: sprava rozsahlych SW projektu pomoci CVS
Popis příkazů CVS, nastavení proměnných, příklad typického použití.

(nemám po ruce adresu)
Petr Mourek: Sprava verzi
Co to vlastně je správa verzí, stručný popis RCS a ještě stručnější
CVS.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1