Pouzivani CVS

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Červenec 19 14:39:57 CEST 1999

On Mon, 19 Jul 1999, Jiri Lisicky wrote:

> Na stránkách linuxového semináře jsem kdysi objevil:
>
> http://sunsite.mff.cuni.cz/linux/seminar/Papers96/cvs/
> Dusan Dedecek: sprava rozsahlych SW projektu pomoci CVS
> Popis příkazů CVS, nastavení proměnných, příklad typického použití.

Tohle znam, ale je to o malo vic nez manpage. Umim si to precist i v
originale, ale neni to howto, vyzaduje to moc badani z me strany, abych
zjistil, jak je to mysleno, na co nemam zapomenout, co nesmim udelat ....
Ja na to casem prijdu, ale chtel jsem si usetrit praci ;-)

Zdravi Jaroslav Honsa.